Regulamin kancelarii
1. Postanowienia ogólne
- Strona internetowa Kancelarii służy wyłącznie do celów informacyjnych.
- Przesłana do Kancelarii informacja, zawiadomienie lub jakiekolwiek inne oświadczenie woli wywiera skutek prawny tylko w sytuacji gdy jest przesłane listem poleconym, przekazane osobiście lub pisemnie za potwierdzeniem odbioru.
- Dopuszcza się możliwość korespondencji w formie elektronicznej pod warunkiem wcześniejszego pisemnego uzgodnienia z Kancelarią sposobu odbioru i potwierdzania korespondencji.
2. Korespondencja z Kancelarią i zamawianie usług
- Szanowny Kliencie – jeżeli chcesz się skontaktować z naszą Kancelarią, prosimy o osobisty kontakt. Warunek ten jest niezbędny z uwagi na pewność zachowania poufności kontaktu i zachowania ustawowej tajemnicy radcowskiej.
- Kliencie, przed przystąpieniem do omawiania swojej sprawy, upewnij się, że rozmawiasz z osobą uprawnioną do kontaktu z Tobą. Szczególnie w przypadku kontaktów telefonicznych lub w innej formie elektronicznej.
- W celu złożenia zamówienia należy wypełnić formularz zamówienia.
- Wypełnienie i wysłanie formularza zamówienia jest równoznaczne ze złożeniem zamówieniem.
- Czas realizacji usługi jest w każdym przypadku uzgadniany indywidualnie.
3. Porada na odległość, zapytania w formie elektronicznej
- Kancelaria Radcy prawnego Roman Małecki nie odpowiada za treści zawarte w materiałach przesłanych przez Klienta i nie udziela porad na odległość.
4. Forma płatności
- Za wykonaną usługę płatność następuje w formie gotówkowej lub przelewem w sposób uzgodniony w umowie, po wystawieniu paragonu lub faktury.